QL Hotels & Restaurants
Marketing & communicatiestrategie, QL Website, QL Gids, QL Magazine, sociale media, lunches, diners, bijeenkomsten, ontwikkeling en uitvoering QL Glenmorangie Champions Trophy
Stichting Het Nationale Park De Hoge Veluwe
Interim marketingmanagement, marketing/communicatie-adviseur, Parkgids, projectmanager Facsinerende Landschappen, hoofdredactie bouwmagazine 99 Magazine, hoofdredactie Parkmagazine 87 en 88, ontwikkelen Moeflontentoonstelling, realiseren Parkpodcastserie (samen met Vincent Bijl), ontwikkelen Parkgedeelte De Grote Tuinverbouwing, Kookkunsten met Wild, Landen Dagen (Duitse Dagen 2016, Roemeense Dagen 2018, Oekraïense Dagen 2019)
Klik hier voor alle edities van bouwmagazine 99.
Stichting Nationale Veteranenbegraafplaats Loenen
Marketing & communicatiestrategie, website, bouwmagazine Stand van Zaken
Friends of the Countryside
Ontwikkeling website Friends of the Countryside
Ambassade Hotel
Ontwikkeling en productie Ambassade Magazine
Apeldoorn marketing
Strategie herdenken & vieren – 75 jaar Bevrijding
Stichting Landgoed Windesheim
Communicatieplan 2020 – 2025
Landgoed Vilsteren
Advisering en ontwikkeling merkstrategie Landgoed Vilsteren en executie
AmsterdamDiner – Aidsfonds
Arrangeren prijzen voor loterij en lotnummers voor veiling, advisering
War Child
Arrangeren lotnummers voor veiling en advisering
Stokvis Content
Advies inzake ontwikkeling televisieproducties
De Librije
J&T, huismagazine van De Librije, Wijn & Spijsbijbeltje, Pure Passie, Puur Eten & Drinken, Eten, Drinken en Slapen, Ongehutste Pot 1, 2 en 3, Communicatie opening Librije’s Hotel
WBOOKS
Jachthuis St. Hubertus en de overige monumentale objecten in Het Nationale Park De Hoge Veluwe, concept Portrettenboek
Het Financieele Dagblad
Rubrieken over logeren (gedurende 15 jaar), streekproducten, Slimme Steden
Seasons
Rubrieken over logeeradressen (gedurende 16 jaar elke editie), restaurants en aanschuiftafels, legio lifestyle-artikelen
Heineken International
F&B en lodging in-house seminar, F&B sponsorevent
Stichting IJsselvliedt
Teksten boek IJsselvliedt en zijn bewoners
Kroondomeinen en Staatsdomeinen bij het Loo
Communicatiestrategie
Slagerij ter Weele
Website, Ter Weele Krant, diverse brochures
Golfers Magazine
Serie golfbestemmingen
Happinez
Rubriek over logeeradressen
Delicious
Diverse food-gerelateerde artikelen
Carros
Diverse lifestyle-artikelen
Heerlijkheid
Diverse lifestyle artikelen
Koppert Cress
Cress aan Zee, kookboek
Laurens
Feest, kookboek
Stromen op Maat
Multicultureel kookboek
VvAA/Amref
Wijnveiling ten behoeve van Amref Flying Doctors
Rederij Keur
Brochure
Kees Westermann Fonds, Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Rendu Osler Weber
Provincie Gelderland
ACE (communicatiestrategie), Veluwe 2010 (marketing- & communicatiestrategie), Share (communicatiestrategie), Veluwegids
Uitgeverij Het Spectrum
Gids voor Karaktervolle Gastenkamers, Betaalbare uitjes voor het hele gezin, Betaalbare weekendjes weg voor het hele gezin, Eten aan het water (deel I en II), 8 minuten van de snelweg, Nederlands Culinair Erfgoed, Logeren in Nederland, 40 keer genieten (in samenwerking met Volkskrant)
The European Fine Art Fair (TEFAF)
Tentoonstelling meubilair Jachthuis St. Hubertus, ontwerpen van H.P. Berlage, Henry van de Velde en Chris Lebeau
PAN
Tiara-tentoonstelling ter gelegenheid van 25-jarig jubileum
Vechtdal Marketing
Verrukkelijk Vechtdal
Uitgeverij de Kunst / Stichting IJsselvliedt
Kopij overzichtsboek
Stichting Hartenzorg
Diverse fundraising rallies
AD Magazine
Diverse lifestyle artikelen
Koninklijke Auping
Koninklijk slapen (accommodatiegids)
ING Group
Jubileumboek People Behind the Lion, diverse portretten, serie nationale feestdagen
ROC Amsterdam
Jubileumboek School voor Mode: ModeVakwerk 100 jaar mode in Amsterdam
Eenhoorn/Olifant
Marketing- & Communicatiewerkzaamheden
FUN4Publishing
Kookboek Zwolle Kookt
GSM EASY
MagazineClubEASY