Portfolio

QL Hotels & Restaurants

Marketing & communicatiestrategie, website, QL Gids, QL Magazine, sociale media, lunches, diners, bijeenkomsten, ontwikkeling en uitvoering QL Glenmorangie Champions Trophy

 

Stichting Het Nationale Park De Hoge Veluwe

Interim marketingmanagement, marketing/communicatie-adviseur, Parkgids, hoofdredactie bouwmagazine 99 Magazine, ontwikkelen Parkgedeelte De Grote Tuinverbouwing, Kookkunsten met Wild, landen Dagen (Duitse dagen, 2016, Roemeense dagen, 2018)

 

Slagerij ter Weele

Website, Ter Weele Krant, diverse brochures

 

Friends of the Countryside

Website

 

Landgoed Vilsteren

Advisering en ontwikkeling merkstrategie Landgoed Vilsteren en executie

 

Stichting IJsselvliedt

Teksten boek IJsselvliedt en zijn bewoners

 

Heineken International

F&B en lodging in-house seminar, F&B sponsor event

 

Stichting Nationale Veteranenbegraafplaats Loenen

Marketing & communicatiestrategie, website

 

Kroondomeinen en Staatsdomeinen bij het Loo

Communicatiestrategie

 

Luxury Vintage Hotels

Website

 

Golfers Magazine

Serie golfbestemmingen

 

VvAA/Amref

Wijnveiling ten behoeve van Amref Flying Doctors

 

Ambassade Hotel

Ontwikkeling magazine

 

Apeldoorn marketing

Strategie herdenken & vieren – 75 jaar Bevrijding

 

Seasons

Serie over logeeradressen, restaurants en aanschuiftafels, legio lifestyle-artikelen

 

Happinez

Serie over logeeradressen

 

Delicious

Diverse food-gerelateerde artikelen

 

Carros

Diverse lifestyle-artikelen

 

Heerlijkheid 

Diverse Lifestyle artikelen

 

Koppert Cress

Cress aan Zee, kookboek

 

Laurens

Feest, kookboek

 

Stromen op Maat

Multicultureel kookboek

 

WBOOKS

Jachthuis St. Hubertus en de overige monumentale objecten in Het Nationale Park De Hoge Veluwe, concept Portrettenboek

 

De Librije

J&T, huismagazine van De Librije, Wijn & Spijsbijbeltje, Pure Passie, Puur Eten & Drinken, Eten, Drinken en Slapen, Ongehutste Pot 1, 2 en 3, Communicatie opening Librije’s Hotel

 

Rederij Keur

Brochure

 

Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Rendu Osler Weber

Website

 

Het Financieele Dagblad

Series over logeren, streekproducten, slimme Steden

 

Provincie Gelderland

ACE – communicatiestrategie, Veluwe 2010 – marketing- & communicatiestrategie, Share – communicatiestrategie

 

Uitgeverij Het Spectrum

Gids voor Karaktervolle Gastenkamers, Betaalbare uitjes voor het hele gezin, Betaalbare weekendjes weg voor het hele gezin, Eten aan het water (deel I en II), 8 minuten van de snelweg, Nederlands Culinair Erfgoed, Logeren in Nederland, 40 keer genieten (in samenwerking met Volkskrant)

 

The European Fine Art Fair (TEFAF)

Tentoonstelling meubilair Jachthuis St. Hubertus, ontwerpen van H.P. Berlage, Henry van de Velde en Chris Lebeau

 

PAN
Tiara-tentoonstelling ter gelegenheid van 25-jarig jubileum

 

Vechtdal Marketing

Verrukkelijk Vechtdal

 

Uitgeverij de Kunst / Stichting IJsselvliedt

Kopij overzichtsboek

 

Stichting Hartenzorg

Diverse fundraising rallies

 

AD Magazine

Diverse lifestyle artikelen

 

Koninklijke Auping

Koninklijk slapen (accommodatiegids)

 

ING Group

Jubileumboek People Behind the Lion, diverse portretten, serie nationale feestdagen

 

ROC Amsterdam

Jubileumboek School voor Mode: ModeVakwerk 100 jaar mode in Amsterdam

 

Eenhoorn/Olifant

Marketing- & Communicatiewerkzaamheden

 

FUN4Publishing

Kookboek Zwolle Kookt

 

GSM EASY

MagazineClubEASY