Portfolio

QL Hotels & Restaurants

Marketing & communicatiestrategie, QL Website, QL Gids, QL Magazine, sociale media, lunches, diners, bijeenkomsten, ontwikkeling en uitvoering QL Glenmorangie Champions Trophy

Stichting Het Nationale Park De Hoge Veluwe

Interim marketingmanagement, marketing/communicatie-adviseur, Parkgids, projectmanager Facsinerende Landschappen, hoofdredactie bouwmagazine 99 Magazine, hoofdredactie Parkmagazine 87 en 88, ontwikkelen Moeflontentoonstelling, realiseren Parkpodcastserie (samen met Vincent Bijl), ontwikkelen Parkgedeelte De Grote Tuinverbouwing, Kookkunsten met Wild, Landen Dagen (Duitse Dagen 2016, Roemeense Dagen 2018, Oekraïense Dagen 2019)

Klik hier voor alle edities van bouwmagazine 99.

Stichting Nationale Veteranenbegraafplaats Loenen

Marketing & communicatiestrategie, website, bouwmagazine Stand van Zaken

Friends of the Countryside

Ontwikkeling website Friends of the Countryside

Ambassade Hotel

Ontwikkeling en productie Ambassade Magazine

Apeldoorn marketing

Strategie herdenken & vieren – 75 jaar Bevrijding

Stichting Landgoed Windesheim

Communicatieplan 2020 – 2025

Landgoed Vilsteren

Advisering en ontwikkeling merkstrategie Landgoed Vilsteren en executie

AmsterdamDiner – Aidsfonds

Arrangeren prijzen voor loterij en lotnummers voor veiling, advisering

War Child 

Arrangeren lotnummers voor veiling en advisering

Stokvis Content

Advies inzake ontwikkeling televisieproducties

De Librije

J&T, huismagazine van De Librije, Wijn & Spijsbijbeltje, Pure Passie, Puur Eten & Drinken, Eten, Drinken en Slapen, Ongehutste Pot 1, 2 en 3, Communicatie opening Librije’s Hotel

WBOOKS

Jachthuis St. Hubertus en de overige monumentale objecten in Het Nationale Park De Hoge Veluwe, concept Portrettenboek

Het Financieele Dagblad

Rubrieken over logeren (gedurende 15 jaar), streekproducten, Slimme Steden

Seasons

Rubrieken over logeeradressen (gedurende 16 jaar elke editie), restaurants en aanschuiftafels, legio lifestyle-artikelen

Heineken International

F&B en lodging in-house seminar, F&B sponsorevent

Stichting IJsselvliedt

Teksten boek IJsselvliedt en zijn bewoners

Kroondomeinen en Staatsdomeinen bij het Loo

Communicatiestrategie

Slagerij ter Weele

Website, Ter Weele Krant, diverse brochures

Golfers Magazine

Serie golfbestemmingen

Happinez

Rubriek over logeeradressen

Delicious

Diverse food-gerelateerde artikelen

Carros

Diverse lifestyle-artikelen

Heerlijkheid 

Diverse lifestyle artikelen

Koppert Cress

Cress aan Zee, kookboek

Laurens

Feest, kookboek

Stromen op Maat

Multicultureel kookboek

VvAA/Amref

Wijnveiling ten behoeve van Amref Flying Doctors

Rederij Keur

Brochure

Kees Westermann Fonds, Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Rendu Osler Weber

Website

Provincie Gelderland

ACE (communicatiestrategie), Veluwe 2010 (marketing- & communicatiestrategie), Share (communicatiestrategie), Veluwegids

Uitgeverij Het Spectrum

Gids voor Karaktervolle Gastenkamers, Betaalbare uitjes voor het hele gezin, Betaalbare weekendjes weg voor het hele gezin, Eten aan het water (deel I en II), 8 minuten van de snelweg, Nederlands Culinair Erfgoed, Logeren in Nederland, 40 keer genieten (in samenwerking met Volkskrant)

The European Fine Art Fair (TEFAF)

Tentoonstelling meubilair Jachthuis St. Hubertus, ontwerpen van H.P. Berlage, Henry van de Velde en Chris Lebeau

PAN
Tiara-tentoonstelling ter gelegenheid van 25-jarig jubileum

Vechtdal Marketing

Verrukkelijk Vechtdal

Uitgeverij de Kunst / Stichting IJsselvliedt

Kopij overzichtsboek

Stichting Hartenzorg

Diverse fundraising rallies

AD Magazine

Diverse lifestyle artikelen

Koninklijke Auping

Koninklijk slapen (accommodatiegids)

ING Group

Jubileumboek People Behind the Lion, diverse portretten, serie nationale feestdagen

ROC Amsterdam

Jubileumboek School voor Mode: ModeVakwerk 100 jaar mode in Amsterdam

Eenhoorn/Olifant

Marketing- & Communicatiewerkzaamheden

FUN4Publishing

Kookboek Zwolle Kookt

GSM EASY

MagazineClubEASY